شیما نوشت !

و ش در وسط عشق است ... جایی که نام من از آنجا آغاز می شود !!

شیما نوشت !

و ش در وسط عشق است ... جایی که نام من از آنجا آغاز می شود !!

Nothing

بایگانی

امروز

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳ ب.ظ

دیکتاتوری روی دیگر فداکاری است. این جمله را توی کتاب آدمکش کور نوشته. اگر قرار باشد تجربه ی زیسته ی این چند سال اخیرم را که قدری از آب و گل درامده ام بنویسم همین است. اندازه نگه داشتن. حتی اگر هنوز نتوانم به آن خوب عمل کنم. فداکاری زیاد، کار خود آدم را خراب می کند. آدم را پیش خودش خراب می کند. آدم را خشمگین می کند.

من امروز پشیمانی بعد از خشم را چشیده ام. من امروز گریه ی بخاطر خشم خودم را چشیده ام. من امروز دیدار پس از خشم را چشیده ام. من امروز پشیمانی بعد از خشم را چشیده ام. پشیمانی ای که چون تویش حق داشتم غرورم اجازه ی عقب نشینی نمی داد.

۰۰/۰۳/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شیما !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی